Hai la masă!

Joc de dezvoltare comunitară

Fundițe cu mazăre

Cu întârziere, cu întârziere, știu…
Andreea și Bogdan, Teo și desigur Gab și Eniko au fost prezenți la masă la noi, cu voioșia de rigoare. Am vorbit de multe, am golit vreo două sticle de vin după care ne-am dus și-n Pink Freud, ca să terminăm seara cu stil.

De mâncat am mâncat ceva simpatic: Farfalle alla carbonara cu mazăre verde, după o rețetă (adaptată, ce-i drept) a lui Jamie Oliver. Ingredientele: Paste fundițe, pastramă de porc (în lipsa baconului), smântână groasă și ou de la țară, mazăre verde congelată de la supermarket și desigur usturoi. Salata – de spanac verde, cu ulei de măsline, lămâie și semințe de floarea soarelui și in. Desertul- o plăcintă cu mere care nu s-a copt prea bine dar a fost mâncată cu plăcere.

Las în continuare pozele să povestească:

Farfalle alla carbonara cu mazăre verde și salată de spanac

 

Teo, Andreea și Bogdi, așteptând cuminți să se dea startul

 

Andreea și Bogdan

 

Teo și plăcinta

 

Doar plăcinta

 

Noi toți, cu drag. Subsemnata face poza

 

Iar duminica asta am fost la Andreea, la Arad, unde a gătit excelent și a invitat-o și pe Gabi, o verișoară simpatică cu care nu s-a mai văzut de mult. Poate că va scrie ea despre asta, sau povestesc tot eu cum a fost mai târziu, cu poze care stau mărturie.

Single Post Navigation

One thought on “Fundițe cu mazăre

  1. Excelenta seara! totul a fost super-bun si ne bucuram ca am cunoscut-o si pe Teo 🙂
    Cu siguranta o sa fac si eu Farfalle alla carbonara si salata de spanac 🙂
    Multumim de invitatie !

Lasă un răspuns

